неділя, 29 березня 2020 р.

До уваги 4 курсу!

Шановні одинадцятикласники!


Ми знаходимось з вами на важливому і непростому етапі завершення формування умінь, навичок і конструювання логічновмотивованих ланцюжків з навчального матеріалу за курс навчальної програми з хімії середньої загальноосвітьної школи. Тема, з якої вам запропоновано виконати домашні завдання, на мій погляд, скелетна в світоглядному баченні курсу неорганічної і загальної хімії.

Хочу поділитись з вами моїм баченням акцентів, які потрібно визначити в ній як приорітетні.

1 Етап співпраці ( теоретичний )


Для вивчення теми «Генетичні зв′язки між основними класами неорганічних сполук» потрібно наголосити увагу на різновидності цих класів і прослідкувати їх підпорядкованість один одному. Пропоную вам висловити своє бачення генетичних взаємозв′язків на прикладі класів неорганічних речовин. Це особливо корисно для тих, хто вбачає хімію як навчальний предмет під час отримання майбутньої професії.
Переконана, що певні представники саме цих класів речовин будуть задіяні як консерванти під час виготовлення і тих вакцин, на які ми з нетерпінням чекаємо на нашій планеті.
До наступних творчих зустрічей!
Я підготувала для вас стислий конспект з цієї теми, який ви маєте опанувати за таким посиланням Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук

Прохання сьогодні та завтра (30.03-31.03 2020р) виконати завдання 1 етапу. 

А 1.04.2020 р. о 10.45 буде запропоновано наступний етап співпраці.


Немає коментарів:

Дописати коментар