УРОКИ ХІМІЇ на платформі TEAMS 2021_2022 н.р.

  УРОКИ ХІМІЇ на платформі TEAMS 2021_2022 н.р.

Всі матеріали доступні для ліцеїстів за покликанням

 https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aQ6-vYYul9SHLwwPeP7Lf7BLJttd0ZfzlVeuigGpKEyM1%40thread.tacv2/%25D0%2597%25D0%25B0%25D0%25B3%25D0%25B0%25D0%25BB%25D1%258C%25D0%25BD%25D0%25B5?groupId=061e7b98-d7e6-49d4-82e9-8eee87c23cfd&tenantId=e64dccb7-ff80-420a-8149-91e1df3f4727




УРОК 25 ТРАВНЯ 2022 року  

Тема уроку: Багатоманітність та зв'язки між класами органічних речовин 

Домашнє завдання: параграф 36 

 

 

 

 

 

УРОК 11 ТРАВНЯ 2022 року 

 

Тема уроку: Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. 

 

Завдання:  

  • опрацювати вміст "БЛОКНОТУ" 

  •  та параграф 35,  

  • закріпити свої знання, опрацювавши узагальнюючу схему 

  •  та виконавши тестові завдання. 

  •  Виконати творче завдання. 

  •  Підготувати творчі роботи з теми "Роль органічної хімії у розв'язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів" 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 

 

 

Додаткове завдання. Волокно нітрон за зовнішнім виглядом більше, ніж інші волокна, схоже на шерсть. Воно досить міцне і добре зберігає тепло. З нітрону виробляють тканини для костюмів, светерів, спортивного одягу, а також штучне хутро. Мономером для добування нітрону є нітрил акрилової кислоти СН2=СН – СΞ N. Складіть рівняння реакції. Обчисліть масу нітрону яку можна добути з 13,25 т нітрилу, що містить 20% домішок, якщо вихід продукту становить 95% від теоретично можливого. 

 

Закріплення знань: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ.  

1. Усі волокна поділяються на такі види: а) природні й синтетичні; б)натуральні і хімічні; в)тваринні й рослинні; г) органічні й неорганічні. 

2. У класифікації волокон не враховують: а) спосіб добування; б)походження; в) будову; г)смак. 

3. Волокно, що належить до синтетичних поліамідних: а) ацетатний шовк; б)лавсан; в)капрон; г) спандекс; 

4. Метод одержання синтетичного волокна лавсану: а) полімеризація; б) поліконденсація; в)ізомеризація; г) етерифікація. 

5. Будова полімерного ланцюга молекул капрону: а) лінійна; б) розгалужена; в) циклічна; г)хаотична.  

 

Творче завдання. Уявіть собі, що ви працюєте дизайнерами-маркетологами у магазині «Тканини» Рівненського Льонокомбінату у різних відділах. Вам необхідно продати продукцію вашого відділу з максимальним прибутком. Використовуючи знання, здобуті на сьогоднішньому уроці прорекламуйте Ваш товар зазначивши його преваги над іншими.  

І відділ - «Штучні тканини», 

 ІІ відділ  - «Натуральні тканини»,  

ІІІ відділ – «Синтетичні волокна».  

 

 

 

УРОК 4 ТРАВНЯ 2022 року  

ЗА НЕМОЖЛИВОСТІ БУТИ ПРИСУТНІМ НА УРОЦІ, ВИВЧАЄМО МАТЕРІАЛ ВІДПОВІДНО ДО НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАВАНТАЖЕНОГО ПІДРУЧНИКА ТА ВІДПРАВЛЯЄМО ВИКОНАНІ КЛАСНІ ТА ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЮ 

  

Тема уроку: Вплив полімерних матеріалів на здоров'я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. 

 

 ПЛАН УРОКУ 

  1. Виконати тематичне оцінювання з теми НІТРОГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ, що розміщено в завданнях. Робота відкрита тиждень, має бути виконана до 10 травня. 

 

  1. Опрацювати параграф 33 та матеріали "Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства" 

 

  1. Виконати ДЗ -  

  • № 520 

  • Проаналізувати і сегрегувати пластикове сміття свого домогосподарства за подальшою можливістю переробки. Підготувати звіт у будь-якому вигляді. 

  • Знайти контейнери для прийому пластикових відходів, помістити в них відсортовані відходи 

  • Попрацювати "екологічним волонтером"-зібрати пакет "чужого" пластикового сміття і утилізувати його. Пам'ятайте про власну безпеку!!! Подбайте про власну гігієну - рукавички тощо. Буду рада вашим фото, відео та іншим формам звітів. 

 

P.S. "Екологічне волонтерство" не є примусовим і виконується за можливості. 

 

Чисто і, відповідно, екологічно не лише там, де прибирають, а й там - де не смітять! 

  •  

 

 

 

 

УРОК 27 КВІТНЯ 2022 року  

ЗА НЕМОЖЛИВОСТІ БУТИ ПРИСУТНІМ НА УРОЦІ, ВИВЧАЄМО МАТЕРІАЛ ВІДПОВІДНО ДО НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАВАНТАЖЕНОГО ПІДРУЧНИКА ТА ВІДПРАВЛЯЄМО ВИКОНАНІ КЛАСНІ ТА ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЮ 

 

СИНТЕТИЧНІ ВИСОКОМОЛЕКУЛЯРНІ РЕЧОВИНИ І ПОЛІМЕРНІ МАТЕРІАЛИ НА ЇХНІЙ ОСНОВІ 

Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.Реакції  полімеризації і поліконденсації.Пластмаси. Найпоширеніші полімери та сфери їх використання. Каучуки, гума. 

Домашнє завдання: §§32, 34, №508-510, 530 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Натуральний, або природний, каучук – продукт рослинного походження. 
 

Фізико-хімічними методами встановлено, що макромолекули природного каучуку мають структуру цис-1,4-поліізопрену, в якому регулярно чергуються ланки ізопрену з цис-розміщеними (по один бік) метиленовими групами біля подвійного С=С-зв’зку: 

 

 

 

 

Дивініловий каучук: 
 

 

Встановлення генетичних зв’язків між різними класами органічних сполук, між органічними та неорганічними сполуками. 

Органічні речовини здатні до взаємоперетворень: з речовин одного класу можна добути речовини інших класів. Практично всі органічні сполуки можна отримати тим чи іншими способом з найпростіших сполук – вуглеводнів. Генетичний ланцюг перетворень від неорганічних сполук до найскладніших органічних подано на схемі. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК 18 КВІТНЯ 2022 року (за 20.04) 

ЗА НЕМОЖЛИВОСТІ БУТИ ПРИСУТНІМ НА УРОЦІ, ВИВЧАЄМО МАТЕРІАЛ ВІДПОВІДНО ДО НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАВАНТАЖЕНОГО ПІДРУЧНИКА ТА ВІДПРАВЛЯЄМО ВИКОНАНІ КЛАСНІ ТА ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЮ 

 

НІТРОГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ 

Тема: Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні та структурні формули, характеристичні (функціональні ) групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. 

Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків. 

Домашнє завдання: §§30-31, №475, 478, 494, 495 

 

 

 

Загальна формула одноосновних насичених карбонових кислот 

 

 

 амфотерні властивості (основні, кислотні)  
У деяких амінокислот наявні гідроксильні —ОН, 
сульфідні –S– 

фенільні С6Н5– групи  

Амінометанової кислоти не існує (у момент утворення сполука розкладається на амоніак і вуглекислий газ)   

аміноетанова 

 

амінооцтова кислота,  

 

гліцин:   
 

 

 

Будова. На відміну від карбонових і неорганічних кислот амінокислоти складаються не з молекул, а з особливих йонів, які називають біполярними (інша назва — внутрішні солі). Такий йон утворюється в розчині внаслідок відщеплення катіона Hвід карбоксильної групи і приєднання його до аміногрупи. На атомі Оксигену виникає негативний заряд, а на атомі Нітрогену — позитивний  

  
  

 
Номенклатура амінокислот   
 

 

 

Положення аміногрупи вказують грецькими літерами αβγ і т. д., починаючи від найближчого до карбоксильної групи атома Карбону:   
 

У природі переважають α-амінокислоти, тільки ці амінокислоти утворюють білки, тобто є протеїногенними   
 

💡 

 

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 

 

Фізичні властивості. Амінокислоти — кристалічні речовини. Вони добре розчиняються у 
воді, а в органічних розчинниках, як правило, нерозчинні. Водні розчини амінокислот з 
однією карбоксильною й однією аміногрупою в молекулі майже нейтральні; в них індикатори 
не змінюють свого забарвлення. Деякі амінокислоти мають солодкий або гіркий смак   
 

ПЕПТИДНА ГРУПА 

 

Процес подовження пептидного ланцюга може відбуватися багаторазово, у результаті чого утворюються речовини з великою молекулярною масою —поліпептиди. Це єдиний процес синтезу білків з амінокислот у рибосомах, у дослідження яких вагомий внесок зробила Ада Йонат. 

💡 

  

 ❗✅💡Яку ключову інформацію Ви здобули за цим QR -кодом?🏆 

 

❗✅💡Напишіть рівняння утворення дипептиду з аспарагінової кислоти та фенілаланіном. Утворена речовина добре засвоюється організмом людини. Яка її назва? Де застосовується? 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 
💛💜 

Аспарагінова кислота 

 

 

💛💜 

Фенілаланін 

 

 

💡 

 

 

🏆🏆🏆🏆🏆 

 

Амінокислоти — це цеглинки, з яких побудовані білки, а отже, вони є основою життя на нашій планеті. Уперше про амінокислотний склад білків висловив припущення український учений І. Я. Горбачевський. Амінокислоти добувають гідролізом білків або синтезують із відповідних карбонових кислот. Їх використовують як поживні речовини в медицині та як харчові добавки до продуктів і сільськогосподарських кормів, для приготування коктейлей для спортивного 
харчування.   

💡 

 
❗✅💡Яку ключову інформацію Ви здобули за цим QR -кодом?🏆 

 
 

💡 

 

 

🏆🏆🏆🏆🏆 

 

 

 

 

БІЛКИ 

 

 

 

СТРУКТУРА БІЛКОВОЇ МОЛЕКУЛИ 

 

КОЛЬОРОВІ РЕАКЦІЇ БІЛКІВ - наш підручник, сторінка 188 

 

 

 

 

УВАГА! Наступне завдання виконуйте лише за згодою батьків взяти на себе підтримку вас в нелегкій проєктній діяльності 💪👪 Пробірки легко замінюються посудом. Очікую на звіти в будь-яких форматах) 

 

 

УРОК 13 КВІТНЯ 2022 року 

 

ЗА НЕМОЖЛИВОСТІ БУТИ ПРИСУТНІМ НА УРОЦІ, ВИВЧАЄМО МАТЕРІАЛ ВІДПОВІДНО ДО НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАВАНТАЖЕНОГО ПІДРУЧНИКА ТА ВІДПРАВЛЯЄМО ВИКОНАНІ КЛАСНІ ТА ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЮ 

 

НІТРОГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ 

Тема: Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук 

Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. 

Хімічні властивості метанаміну, аніліну.  

Одержання  аніліну. 

Домашнє завдання: §§27-29, №426, 432, 440, 459 

 

Аміни - це похідні ам*****у, в молекулах якого один чи більше атомів Гідрогену заміщено на вуглеводневий  радикал R (фрагмент, залишок ) 

 

💡 

🏆🏆🏆🏆 

 

❗✅💡 

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 

 

 

ЗАГАЛЬНА ФОРМУЛА  АМ****   Н*******Х 

 

❗✅💡 

🏆 

 

 

 

❗✅💡Яку ключову інформацію Ви здобули за цим QR -кодом?🏆 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ: будова електронної оболонки атомів 

 

 

НОМЕНКЛАТУРА АМІНІВ 

 

 

+ сторінки нашого підручника 167-169 

 

❗✅💡 

🏆🏆🏆🏆🏆🏆 

 

ФІЗИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ НАСИЧЕНИХ АМІНІВ 

 

❗✅💡 

🏆🏆🏆 

 

ХІМІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ НАСИЧЕНИХ АМІНІВ розглянемо на прикладі 

❗✅💡 

 

🏆🏆🏆🏆 

 

АНІЛІН 

 

 

 

 

 

 

❗✅💡Яку ключову інформацію Ви здобули за цим QR -кодом?🏆 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

📢📣📢📣📢📣📢📣📢 

 

😬😬😬😬😨😨😨😱😱😱 

 

ТАКОЖ З ЦІЄЇ СЕРІЇ: сторінки 169, 173, 174, №447 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК 5 КВІТНЯ 2022 року 

Тема: Узагальнення знань з теми "ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ" 

Завдання: виконати  роботу з тематичного оцінювання на цій платформі. Ви не обмежені часом уроку, головне - впоратись до наступного уроку. 

 

 

 

УРОК 28 БЕРЕЗНЯ 2022 року 

Тема: Систематизація знань з теми "ВУГЛЕВОДИ" 

Завдання: виконати самостійну роботу на цій платформі. Ви не обмежені часом уроку, головне - впоратись до наступного уроку. 

 

УРОК 23 БЕРЕЗНЯ 2022 року 

Тема: Вуглеводи: сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.🍦🍨🍪🎂🍰🍬🍭🥔🍠🍟🌴🌳🌲🦀🦐🦑🐛 

 

ЗА НЕМОЖЛИВОСТІ БУТИ ПРИСУТНІМ НА УРОЦІ, ВИВЧАЄМО МАТЕРІАЛ ВІДПОВІДНО ДО НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАВАНТАЖЕНОГО ПІДРУЧНИКА ТА ВІДПРАВЛЯЄМО ВИКОНАНІ КЛАСНІ ТА ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЮ 

 
 

😏😊Домашнє завдання: повторити §§ 24-25, §26, №№411-414 

 

Пропоную вам декілька завдань та запитань з минулого уроку. Відповіді прошу мені надсилати особисто в чат. Особливо актуальне завдання для тих, хто мене чує погано, або має проблеми з мікрофоном. 

  1. За однією з ознак вуглеводи поділяють на моно-, ди-, оліго-, полісахариди. За якою? Відповідь поясніть. 

  2. До яких класів вуглеводів відносяться 

  • Глюкоза 

  • Мурамін 

  • Фруктоза 

  • Галактоза 

  • Цукроза 

  • Лактоза 

  • Пектин 

  • Рибоза 

  • Дезоксирибоза 

  • Мальтоза 

  • Крохмаль 

  • Агар-агар 

  • Глікоген 

  • Хітин 

  • Каррагінан 

  • Маноза 

  1. Які вуглеводи забезпечують енергетичну функцію? 

  2. Які вуглеводи забезпечують структурну функцію? 

  3. Яким спиртом за своєю будовою є глюкоза, а яким - фруктоза? Чим вони є одна до одної? Молекулярна формула. 

  4. Які біохімічні процеси характерні для вуглеводів? Умови, продукти реакцій. 

  5. Чи характерні ОВР реакції для глюкози? Реактиви, назви реакцій. 

  6. За допомогою якого реактиву можна визначити наявність глюкози в розчині? Як довести її подвійну природу? За яких умов відбувається реакція? 

  7. Яка загальна сума коефіцієнтів в рівнянні спиртового бродіння глюкози? 

  8. Скільки моль глюконової кислоти утвориться в результаті реакції "срібного дзеркала" з 1,5 моль глюкози? Для виготовлення якого препарату використовують зазначену кислоту? 

НОВИЙ МАТЕРІАЛ 

Дисахариди - вуглеводи, які при нагріванні з водою в присутності мінеральних кислот чи під дією ферментів піддаються гідролізу, розкладаючись на дві молекули моносахаридів. Легко розчиняються у воді, добре кристалізуються, солодкі 
на смак. Як у вільному стані, так і в складі ін. молекул дуже поширені в тваринних і рослинних організмах. Найпоширеніші дисахариди: сахароза (цукор), лактоза, мальтоза. Дисахариди –цінні харчові й смакові речовини; деякі дисахариди застосовують у мікробіології та фармакології.   
 

 

Сахароза  

Найважливішою сполукою з дисахаридів є сахароза(звичайний цукор). Її молекулярна формула C12H22O11. До її складу входять залишки глюкози та фруктози, що показує структурна формула. Солодкість сахарози приймається за 1 (або за 100). Глюкоза виявляється менш солодкою (0,7), а фруктоза більш солодкою (1,50-1,70) 

 

Сахароза — біла кристалічна речовина, розчинна у воді, 
солодка на смак. За 190—200 °С сахароза перетворюється на 
буру масу — карамель. 
Великий вміст сахарози в цукровому буряку (16—20 %), 
стеблах цукрової тростини (14—16 %), а також у соку берези, 
клена, у багатьох плодах і овочах, у цукровій пальмі, рожковому 
дереві, цукровому сорго. Сахарозу добувають із цукрового 
буряка або цукрової тростини.   
 

Чи горить сахароза?  

Хімічні властивості:  

1. Окиснення. Цукрова пудра легко займається і навіть може спричинити вибух. C12H22O11 + 12O2 →12CO2 + 11H2O  

 2. Гідроліз при нагріванні у кислому середовищі. При цьому з однієї молекули сахарози утворюється молекула глюкози і молекула фруктози:  

C12H22O11 + H2O →C6H12O6 + C6H12O6.  

 

Відео:https://www.youtube.com/watch?time_continue=75&v=0DNpR8BxRH8&feature=emb_logo  

 

3. Дегідратація - при дії концентрованої сульфатної кислоти:  

C12H22O11 →12C + 11H2O  

 

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=sCxS9AO7xnM  

 

4. Якісна реакція на сахарозу (з додаванням Сu(ОН)2 без нагрівання)  

C12H22O11 + Cu(OH)2 → утворюється розчин яскраво синього кольору  

 

Карамелізація - це комплекс реакцій, що відбуваються при нагріванні вуглеводів у присутності невисокої концентрації кислот, лугів, деяких солей, і призводять до утворення коричневих продуктів з карамельним ароматом. Наприклад, цукор-пісок використовують для отримання "цукрового колеру". Для цього сахарозу в присутності сірчаної кислоти або кислих солей амонію нагрівають до інтенсивного забарвлення. Колер застосовують для забарвлення безалкогольних напоїв, тортів та деяких видів кондитерського тіста. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК 16 БЕРЕЗНЯ 2022 року 

Тема: Вуглеводи: поняття, класифікація та поширеність у природі. Глюкоза🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🍎🍏🍐🍑🍒🍓🥝. 

 

ЗА НЕМОЖЛИВОСТІ БУТИ ПРИСУТНІМ НА УРОЦІ, ВИВЧАЄМО МАТЕРІАЛ ВІДПОВІДНО ДО НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАВАНТАЖЕНОГО ПІДРУЧНИКА ТА ВІДПРАВЛЯЄМО ВИКОНАНІ КЛАСНІ ТА ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЮ 

 
 

😏😊Домашнє завдання: повторити §§ 22-23, §§24-25 

 

😉Складіть рівняння реакцій за схемою: 

 

Етен --> етин --> етаналь --> карбон (ІV) оксид --> глюкоза --> молочна кислота 

 

 

 

🤗Розв`язати задачу:  

у цукровій тростині масова частка сахарози становить у середньому 20%. Обчисліть, яку масу фруктози можна добути з цукрової тростини масою 25т😎 

 

Вуглево́ди — органічні сполуки, що складаються з атомів Карбону (С), Оксигену (О) й Гідрогену (Н) та за хімічною природою є полігідроксильними сполуками (альдегідами або кетонами) - тобто мають кілька гідроксильних груп (ОН) й одну карбонільну (СОН), або перетворюються на них шляхом гідролізу 

 

Більшість вуглеводів мають емпіричну формулу Cn(H2O)m      (mn≥ 3), звідки й походить їхня назва («вуглець» + «вода»).  

Вуглеводи є складовою частиною клітин усіх живих організмів, найбільшим класом біомолекул разом із  

  1. білками 

  2. ліпідами  

  3. нуклеїновими кислотами. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПИРТОВЕ БРОДІННЯ 

 

Пекарські дріжджі Saccharomyces cerevisiae 

Шматочок хліба із порами, утвореними вуглекислим газом, що виділяється пекарськими дріжджами 

  

МОЛОЧНОКИСЛЕ БРОДІННЯ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сторінка 163 

 

УРОК 23 БЕРЕЗНЯ 2022 року 

Тема: Вуглеводи: сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.🍦🍨🍪🎂🍰🍬🍭🥔🍠🍟🌴🌳🌲🦀🦐🦑🐛 
 

😏😊Домашнє завдання: повторити §§ 24-25, §26 

 

 

 

 

Блокнот OneNote для класу – це цифровий записник, де всі учні та вчителі класу можуть зберігати текст, зображення, рукописні нотатки, вкладення, посилання, звукозаписи, відео тощо.  

 

Кожний блокнот розділено на три частини: 

 

  1. Блокноти учнів. Це особистий простір, у якому окремі учні працюють спільно тільки зі своїм викладачем. Викладачі мають доступ до блокнота кожного учня, а учні можуть переглядати виключно свої блокноти. 

  2. Бібліотека вмісту. Це доступний лише для читання простір, де викладачі можуть надавати учням супровідні матеріали. 

  3. Простір для співпраці. Це область, де всі в класі можуть ділитися вмістом, упорядковувати дані та працювати разом. 

Поради з ефективної роботи з Блокнотом для класу: 

 

Почніть додавати матеріали та працювати разом у своєму Блокноті для класу якомога швидше. Відкривайте наявні та додавайте нові сторінки в меню зліва. 

 

Працюйте в групах. Якщо ви додали канали для своєї групи в класі, перейдіть на вкладку Нотатки в цих каналах, щоб продовжити спільну роботу в реальному часі. Кожен канал веде до власного розділу в просторі для співпраці. 

 

Переходьте до повноекранного режиму. Щоб працювати ефективніше, запустіть Блокнот для класу в повноекранному режимі. Клацніть подвійну стрілку в правому верхньому куті програми Microsoft Teams, щоб розгорнути вікно. 

 

Отримуйте доступ до додаткових функцій. Виберіть Відкрити у OneNote, щоб запустити Блокнот для класу в програмі OneNote і скористатися перевагами ще більшої кількості функцій. 

 

Дізнайтеся більше про цю програму. Докладні відомості див. на сторінці Блокнот для класу в Microsoft Teams: запитання й відповіді. 

Немає коментарів:

Дописати коментар